| Author |
Topic  |
|
hit me again
Junior Member
 

Saudi Arabia
59 Posts |
Posted - 07 May 2004 : 12:06:22 AM
|
| theek hai agar repeat kiya tha tau mera naam nahee likhna tha kiya frylight??? :* |
lets talk about love aankhoun mai aankhein jo daloun, dil mai churaloun, housh uraalo...koi ho kitna hassein..mera ho gaya wohhh jo...aik baar mujh sey milaa!! --**((sanam))**-- ---Maza ara hai!-- Har.Pal..Yahan Ji..Bhar Jiyooo Johe samaaaaaaaaa -----KAL HO NA Ho!!--- eVeN In mA HeArT I C tHaT UrE NoT BeInG TrUe to Me..N WiThiN Ma sOuL I FeEl ThErEz nOtHiNg LiKe u uSeD To bE!bUt I WIsH I CuD..bRiNg BaCk tImE ..iMpOsSiBlE As iT MaY SEEM bUt i wIsH I CuD...BaBy...u betta QUIT PLAYIN GAMEZ WID MA HEART!!! ÑÎÐa... Xile- Evanescence Pink Floyd Linkin Park Lifehouse NOORI Jal mehak~~FREAK suno ke mein hoon jawan <DAREDEVIL> <Gr8esT|NooriOlogIsT> ~Teen Till I die~ For Thy Blood Im thirsty, I wanna hear Thee beg for Mercy all rights reserved Aas.. Rab Di.. Khair.. Sab Di.. [ www.nooristan.tk www.holyquran.tk www.pakistanarmy.net ] *ash* Xile- Evanescence Pink Floyd Linkin Park Lifehouse NOORI Jal mehak~~FREAK
Signature ChoR , MAIN HOON NA hehehe
MUWAHAHAHAHAHHAHA
.MASTER OF ALL CHORES
.BACHOOOOON KOI REH TAU NAHEE GAYA LOLZ..
REVENGE OF THE G-MAN. LOOK UP THERE
ITS A BIRD
NO ITS A KITE..NO ITS
.ITS..ITS
GMANNN!!! .HES BACK
HES COOL..HES A CHORE :d (but with a different id lolz)
|
|
|
|
twilight
Advanced Member
    

Pakistan
2920 Posts |
Posted - 07 May 2004 : 08:16:40 AM
|
haan! over honay ki koshish kar rahee haI!quote: Originally posted by Fangs
quote: Originally posted by h¥pNöTïZëÐ
haan kya problem hai tum is ko gantay nahi hooo tubelight ko ya yahan per sab ko auqat yaad karwanay atii hai gab ka is ki khud ki koi auqat hi nahi  yaar don't mess with her warna warna ya rona shuruu kar da gii bachareee hey tubelight yaar tum bhi dikha kar panga kiya karoo
quote: Originally posted by twilight
HAAN HAI PROB KYAA KAR LOOOOOO GAYYYYY HUH? APNI AUKAT MAIN RAHO HONEY.....DUN MESS WID ME!!
No I don have a prob Wid Her.... Shes Not bad....Shes Nice...... Give er A break yaar HypnOtized... Fighting main Kyaa Rakaha HAi!!
Alwayz Keep SMilin  
|
UL| nE\/eR GeT 2 ||-||e//-\\/e/\/ |f Ur S(aReD oF gETti/\/g ||-||iG||-||... |
|
|
|
skmhj
Advanced Member
    
Pakistan
3723 Posts |
Posted - 07 May 2004 : 12:20:27 PM
|
| yaar yeh baat nahi hai bus ese hi ab mera itna kuch khas dil hi nahi karta post karne ka forum per:( |
suno ke mein hoon jawan |
|
|
|
Minhas
Advanced Member
    

Pakistan
4961 Posts |
Posted - 07 May 2004 : 12:24:05 PM
|
quote: Originally posted by skmhj
yaar yeh baat nahi hai bus ese hi ab mera itna kuch khas dil hi nahi karta post karne ka forum per:(
keh rahi ho dil nahi karta aur post bhi kar rahi ho  |
www.PakistanArmy.net |
|
|
|
skmhj
Advanced Member
    
Pakistan
3723 Posts |
Posted - 07 May 2004 : 12:32:10 PM
|
| is liye karrahi hoon kyoonke bor ho rahi hoon kuch karne ko hi nahi hai ab aur kya karoon mein net mein |
suno ke mein hoon jawan |
|
|
|
Minhas
Advanced Member
    

Pakistan
4961 Posts |
Posted - 07 May 2004 : 1:07:32 PM
|
quote: Originally posted by skmhj
is liye karrahi hoon kyoonke bor ho rahi hoon kuch karne ko hi nahi hai ab aur kya karoon mein net mein
hehehhehhe nice nice lolz waisay forum is really gettin bored but i aint geting boed from it, atleast not YET!!! |
www.PakistanArmy.net |
|
|
|
Mystery_girl
Advanced Member
    
Pakistan
1378 Posts |
Posted - 07 May 2004 : 1:56:08 PM
|
quote: Originally posted by minhas
quote: Originally posted by minhas
quote: Originally posted by minhas
quote: Originally posted by n_me
hmm ma fav!
isk& minhas on da top!!!
thanks a looooooot!
mine "now"
isk mairajunejo [back!!] ~~~wajiha~~~ Mobeen nover [the great] n_me shanal midah cUTe_xombie aliharry [kahan hai tu?] FAZz Mystery_girl 2bnum fareeha [siasi beyan hehe] papercut [used to be nice but where is he???] Fangs guitarman
dear midah, look before you post
Mystery_girl outta my list now  
why minhas meine kiya kia hai u r in my list yaar....!!!!! |
::.. Life is a beautiful melody ; Only the lyrics are messed up ..::
|
|
|
|
skmhj
Advanced Member
    
Pakistan
3723 Posts |
Posted - 07 May 2004 : 2:00:56 PM
|
| well acha chalo jis din mere aap se zyada post hogae us din ill leave aap mere competitor heina with no fighting at all heina |
suno ke mein hoon jawan |
|
|
|
Fangs
Advanced Member
    

Saudi Arabia
1613 Posts |
Posted - 10 May 2004 : 02:10:41 AM
|
thnx every one...jis Ka bhee mai Fav hoon....
|
<DAREDEVIL> <Gr8esT|NooriOlogIsT> ~15Teen Till I die~  I wanna Heal..I wanna Feel!  what i thought was never real  I wanna let go of the pain Ive felt so long
 I wanna heal, I wanna feel like Im close to something real
 I wanna find something Ive wanted all along Somewhere I belong
all rights reserved
The Fair n squarely Elected FORUM KING |
|
|
|
n_me
Senior Member
   

Pakistan
900 Posts |
Posted - 10 May 2004 : 10:56:30 AM
|
| hmm thanx every one JIS NAY MERA NAAM NAHIN LIKHA!!! |
~Ur FaItH In mE Iz dA ReAsOn y i bElIeVe In U~
ÑÎÐa...
|
|
|
|
Minhas
Advanced Member
    

Pakistan
4961 Posts |
Posted - 10 May 2004 : 3:30:00 PM
|
thanks to all and i wasnt in ur list Mystery_girl!!!
quote: Originally posted by n_me
hmm thanx every one JIS NAY MERA NAAM NAHIN LIKHA!!!
hahah rite |
www.PakistanArmy.net |
|
|
|
cUTe_xombie
Advanced Member
    

Pakistan
2225 Posts |
Posted - 10 May 2004 : 3:46:44 PM
|
oho...mera naam bhi shumaar ho raha hai duffers ki lists main heheehehe kidding' thanks alot k jis jis ne mera naam likh dala..ehehehe./..! ok ajj main likhti hon apni list.. isk(haye she is soooo janu ) minhas(pakistan ka president banay ga) tubelight(ye khoobsoorat hai gori..but akal ho gayi chori) fazZ(apun ko life main sirf larkiaan ich mangta ,but kabhi milegi nahin..dekhlena..ehehehhe mystery_girl(ye toh meri janu bachi hai ) mahrukh(unko aisa bola..main apse baat nahi karoongi..heeh...sweet ) skmhj(nover ka song suna?usne ye kara..wo kara..ahahahah) gal n pearl(mujhe usko dekh ker hansi ati hai..uski shakal dekho..ahahahhhaa) nover(he is good ) maira(noori meri jaan...mera armaan..mera pakistan)lolz wajiha(she is very sweet bandi ) mods(muhahahhaa....koi ghalti ki toh... ) admin(hey maine suna hai u r ali jaffri's wife??is it true??)
n baki jo new new hain members..wo bhi bass sahi hi hain..but nakhray top pir hain inkay!! han sab bachay..but eik baat karo toh ghussa ajata hai..ehehhe !! but achay hain sab bachay!
n plz dun mind anything..sab mazak kara hai..shugal main...poora forum hi mera fav hai !! |
Xømßïë...! (zaRa BaCh K Haan ) *You held my hand and walked me home, I know Why you gave me the kiss, it was something like this, it made me go oh oh You wiped my tears, got rid of all my fears, why did you have to go Guess it wasn't enough to take up some of my love,guys are so hard to trust* |
Edited by - cUTe_xombie on 10 May 2004 3:49:12 PM |
|
|
|
FAZz
Advanced Member
    

Pakistan
2965 Posts |
Posted - 11 May 2004 : 01:40:56 AM
|
abbey tummm logon ko kyaa lagta hai .......kuch tu lihaaz kar loo Xombi yaaar... comeon...itnaa tu badnaam naa keroo. aur mein larkiyon ke peechhay nahi ..larkiyan mere pechhay bhaagti hain !!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
lets talk about love |
|
|
|
yas3r
Advanced Member
    

Pakistan
2346 Posts |
Posted - 11 May 2004 : 03:05:58 AM
|
cute z0mbie u missin ma name or em noT ur faVouriTee...? ahaaN
well aisahe wana kn0w khair !! |
eM a taULiiAa La0 tyPe guY ...!! koi taQleeF laRkii ? 
www.rock4teens.tk www.karachikeychettey.tk |
|
|
|
skmhj
Advanced Member
    
Pakistan
3723 Posts |
Posted - 11 May 2004 : 1:17:46 PM
|
| lol xombie tum per munna bhai ka aser kab se hogaya hai waise zahir hai nover is my bestfriend to sab ko pata hona chahiye woh kitna acha hai rite |
suno ke mein hoon jawan |
|
|
|
sOnuz
Senior Member
   

Pakistan
861 Posts |
Posted - 11 May 2004 : 1:50:02 PM
|
| yeah Xombie datz true...........admin iz Ali Jafri wife..... |
U guyz rOx ? |
|
|
|
skmhj
Advanced Member
    
Pakistan
3723 Posts |
Posted - 11 May 2004 : 2:01:36 PM
|
| hein meine ali jafri ki wife ko dekha hai and she is a very set bandi aur woh admin hai wow admin tusi to bari kamaal di to |
suno ke mein hoon jawan |
|
|
|
sanam_and1
Advanced Member
    
Pakistan
1607 Posts |
Posted - 11 May 2004 : 2:03:12 PM
|
| hahaha!! Lolz @ fazz!! |
u CaN fAll FrOM tHE wIndoW , U caN FaLL froM THE tr33 BUt THe BESt waY 2 fALL iS iN LOvE WiD Me...... |
|
|
|
skmhj
Advanced Member
    
Pakistan
3723 Posts |
Posted - 11 May 2004 : 2:10:17 PM
|
| heina fazz meine kal hi dekha tha fazz aage bhaag rahe the aur unke peeche 4 larkiyan bhaag rahi theen aur mein dur khari hairat se perishan ho rahi thee |
suno ke mein hoon jawan |
|
|
|
chandfahad
Junior Member
 

Pakistan
193 Posts |
Posted - 11 May 2004 : 4:35:51 PM
|
| i like all the member's of this forum... |
|
|
|
n_me
Senior Member
   

Pakistan
900 Posts |
Posted - 11 May 2004 : 6:28:05 PM
|
quote: Originally posted by minhas
quote: Originally posted by n_me
hmm thanx every one JIS NAY MERA NAAM NAHIN LIKHA!!!
hahah rite
yea minhas thats all i can do... Waisay yahan sab kay saath chipkay raho gay tab hi ull be their favorite...har baat pey kaho gay key ur absolutely rite tab hi ull be favourite sooo ku kay i cant take dis so im thanking those pl who dun consider me worth it but actually they rnt worth being in ma lists...no offense to anyone juzz keh rahi hun now dun mind pl..chill |
~Ur FaItH In mE Iz dA ReAsOn y i bElIeVe In U~
ÑÎÐa...
|
|
|
|
fareeha
Advanced Member
    
Saudi Arabia
1676 Posts |
Posted - 11 May 2004 : 7:03:36 PM
|
quote: Originally posted by n_me
quote: Originally posted by minhas
quote: Originally posted by n_me
hmm thanx every one JIS NAY MERA NAAM NAHIN LIKHA!!!
hahah rite
yea minhas thats all i can do... Waisay yahan sab kay saath chipkay raho gay tab hi ull be their favorite...har baat pey kaho gay key ur absolutely rite tab hi ull be favourite sooo ku kay i cant take dis so im thanking those pl who dun consider me worth it but actually they rnt worth being in ma lists...no offense to anyone juzz keh rahi hun now dun mind pl..chill
haan waise ur right n_me oooooooopppppppssss im doing the same thing. hehee
lekin mujhe bhi topic ab boring lagta hai.
bas list banate rahooo. thank aur welcome bas is topic mein ab kuch nahin.lolz |
CROWN PRINCESS again
ur welcome isky visky UR majesty |
|
|
|
Fangs
Advanced Member
    

Saudi Arabia
1613 Posts |
Posted - 12 May 2004 : 01:09:42 AM
|
YIPPPPPPEEEEE Im senior member
my favs minhas Sana Baji Nover FAreeha Baji G-MAN n_me( abay its just pass time...) yas3R FAZz 2bnum wajiha shanal abhee cant remember more!!!
|
<DAREDEVIL> <Gr8esT|NooriOlogIsT> ~15Teen Till I die~  I wanna Heal..I wanna Feel!  what i thought was never real  I wanna let go of the pain Ive felt so long
 I wanna heal, I wanna feel like Im close to something real
 I wanna find something Ive wanted all along Somewhere I belong
all rights reserved
The Fair n squarely Elected FORUM KING |
|
|
|
FAZz
Advanced Member
    

Pakistan
2965 Posts |
Posted - 12 May 2004 : 03:07:34 AM
|
quote: Originally posted by skmhj
heina fazz meine kal hi dekha tha fazz aage bhaag rahe the aur unke peeche 4 larkiyan bhaag rahi theen aur mein dur khari hairat se perishan ho rahi thee
hain......achhaa.....yeh tu mujhko bhi nahi maluuum yaar....abb mein bhi pareshhaan hoon...hehehehhehehehehe....mujhko tu pata hee nahi thaa!!!!haahahhahahhaha
|
lets talk about love |
|
|
|
UlL HaTe ME CuZ u AiNt ME
Average Member
  
Pakistan
349 Posts |
Posted - 12 May 2004 : 5:01:22 PM
|
| ma fav member iz rafiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! |
i/\/\ \/\/a/\/TEd.....Im ||-||oT.....|/\/\ 3\/eRy ThInG [_]r nOT!!! |
|
|
Topic  |
|