abay battameeezoooon Main kiss ka FAv hoon Jaldi Bolo.. Battameeez kahin kay.....!!!!!!!!lolz
<DAREDEVIL> <Gr8esT|NooriOlogIsT> ~15Teen Till I die~ I wanna Heal..I wanna Feel! what i thought was never real I wanna let go of the pain Ive felt so long I wanna heal, I wanna feel like Im close to something real I wanna find something Ive wanted all along Somewhere I belong
yaaaaaaraaa...twillight...matt hansoo.. abb mein tummko zabardasti tu nahi kehh raha naa kehh tumm hansoo!!!!.. hadh hogaye.. hansna hai tu hanso...nahi tu nahi!!......faaltoo mein ........!!! ,, aur haan.....i neva mind coz i dont ave minD!
Maiko yahaan forum mai ... fareeha.... minhas... fangs.... sanam.... nida..... rafia.... mehreen.......mobeen....pasand hain...they all r very friendly n very nice......i enjoy coming here......aur haan amm......aik naam hai aur "F" sey...iss Forum pey......laikin wohhhhhhh pehle acha tha....laikin aab uss nai maiko bohaat bura title diya...bora tu nahin tha laikin maiko acha nahin lagaa...iss leyee woh aab maiko pasand nahin....uss sey argue karne...aur uss ko irritate karne mai mazaa ataa hai...larne mai bhi bohaat mazaa ata hai.......but woh Fav nahin raha uss nai maiko aisa title diya jo maine expect nahin kia.......mai uss ke TAKR ki hoon naa iss lyee uss nai maiko woh title diya...BAD BAD............guess who aam i talking about.... jis ka jawaab CORRECT huaa uss ko aik surprise gift mile ga!!!!!!!!!!!!!! pehle ayee pehle paayee... Takecare....! Keep Smiling...!
Hüm tüMhäRi MëhF!L §ë chälë jää¥ëñgë¥... ¥ääd räkHñä Hüm tüM ko rëh rëh kë ¥ääd ä¥ëñgë¥...
quote:originally posted by noon_main yea fangs..its juzz past time!!!but anywayz thanx..if u consider a value of a precious stone!lolzz
hey look u need 2 correct ur views....its not necessary K apnay chamchoon ko FAv consider KAroo..I mean Look @ my FAvs..they R only My friends....ur supposed 2 rite the list of ur friends...point 2 B noted..Yas3R n Wajiha have Left ..But im still considering em as my FAVs!!
GEt IT YAAA eGGSPLAIN KAROOON
SIDRA=Yep its FAZZY Al rite...THAnx 4 considerin me AS ur FAv..AND change ur avatar PLZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ.........Jis ka bhee woh avatar ho ta hai us par mujhay bara tars aata hai ...lolz dunno why..
<DAREDEVIL> <Gr8esT|NooriOlogIsT> ~15Teen Till I die~ I wanna Heal..I wanna Feel! what i thought was never real I wanna let go of the pain Ive felt so long I wanna heal, I wanna feel like Im close to something real I wanna find something Ive wanted all along Somewhere I belong
quote:Thanxx Sidra!! Haan samajh agayeee Fazz!! Yarr tum hi ho ek is forum me jo FazZ ko tameez sikha sakti ho..
wooooohooo...hold on yaar...maaanaa ke FaZz aur meri nahin banti but hes not batameez yaar...aur jahaan tak uss ko tameez sikhane ka sawaal hai....tou mai sirf uss ko control mai rakhti hoon......n its just not FaZz i'd be like this to every other guy...FaZz is a nice chap....but..........not my FaV ne more...uss nai maiko Patakhi bola....woh khud Jonny Bravo hai...
Hüm tüMhäRi MëhF!L §ë chälë jää¥ëñgë¥... ¥ääd räkHñä Hüm tüM ko rëh rëh kë ¥ääd ä¥ëñgë¥...
haan....FaZz....kahaan naa,YOU WERE my Fav member but aab nahin ho...coz u said patakha to me aur aab tou phuljhari bhi kaha........ aur haan....tum tameez daar ho...i wont call u batmeez coz uss ka criteria aur hai.....laikin agar batameez hote tu mai zaroor tameez sikha deyti....
Hüm tüMhäRi MëhF!L §ë chälë jää¥ëñgë¥... ¥ääd räkHñä Hüm tüM ko rëh rëh kë ¥ääd ä¥ëñgë¥...