Teray dar per sanam chalay ayay tu na aya hum chalay ayay is se phelay ke hum pe hasti raat ban ke nagin jo hum ko dasti raat le ke apna bharam chalay ayay bin teray koi aass bhi nahi rahi itna tarpay ke pyaas bhi na rahi larkharayay qadam chalay ayay ;)
haan....FaZz....kahaan naa,YOU WERE my Fav member but aab nahin ho...coz u said patakha to me aur aab tou phuljhari bhi kaha........ aur haan....tum tameez daar ho...i wont call u batmeez coz uss ka criteria aur hai.....laikin agar batameez hote tu mai zaroor tameez sikha deyti....
hahaha...JAA RE JAAA.....muin DHOO ke aaa!!!!!!!hahahaahahahhahahaha .................... and thanx SAMOOOOO!!!!!!!!! and TANNNNKKKKKKKKKUUUUUU RAFIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!as welll
hmmmmm............ Do din Kay liyay Kya ghayab ho gaya and now im not neones FAV!!!
<DAREDEVIL> <Gr8esT|NooriOlogIsT> ~15Teen Till I die~ I wanna Heal..I wanna Feel! what i thought was never real I wanna let go of the pain Ive felt so long I wanna heal, I wanna feel like Im close to something real I wanna find something Ive wanted all along Somewhere I belong
quote:aur haan....tum tameez daar ho...i wont call u batmeez coz uss ka criteria aur hai.....laikin agar batameez hote tu mai zaroor tameez sikha deyti...
quote:hahaha...JAA RE JAAA.....muin DHOO ke aaa!!!!!!!hahahaahah
Such a Confused person.....I Swear...pehle khud kehte ho ke tameeez sid kahein sikha hi naa de....phir kehtey ho moun dhoo...matlab......???????
FaZz...Tum phass gaye...aab teyra kia ho ga kalayaaa... n Fangs i said u r One of my fav members..... So takecare....
Hüm tüMhäRi MëhF!L §ë chälë jää¥ëñgë¥... ¥ääd räkHñä Hüm tüM ko rëh rëh kë ¥ääd ä¥ëñgë¥...
My Fav's are... Isk fangs twilight Mystery girl(ThanKs...I loved ur post of "Complete the STORY") FAREEHA Nover and Guitarman skmhj yasir Sanam Mahrukh Samo Maira
Haan haan u guys amazed mai nai FAzZ ka naam phir nahin lia....I know I know....acuallty he is soo Damn dead SURE that hes in my Fav list...ke agar hota bhi...waisey tou nahin hai..laikin agar hota tab bhi naa likhti......actually i know that if i say that hes in my Fav list then he'll like on Cloud 8...(nine reserved haina iss lieye)... n i dun want him to be SOO happy....waisey hi uss ko barri khush fehmi hai... Takecare...! Keep Smiling...!
Hüm tüMhäRi MëhF!L §ë chälë jää¥ëñgë¥... ¥ääd räkHñä Hüm tüM ko rëh rëh kë ¥ääd ä¥ëñgë¥...
thanx n_me/.....mystery Girl..SIDRAA....Mahrukhshireen....sanam Aur ek ,IsK. Thank U veRY Much............................................................ Ur all MY favs 2ooooooOOOOoooooooooooooo aur Fareeha Ko bhee ( sigh)
<DAREDEVIL> <Gr8esT|NooriOlogIsT> ~15Teen Till I die~ I wanna Heal..I wanna Feel! what i thought was never real I wanna let go of the pain Ive felt so long I wanna heal, I wanna feel like Im close to something real I wanna find something Ive wanted all along Somewhere I belong
my favs... guyz.. Nover minhas FAZz yas3r guitarman
GURLz Fareeha sana baji nido sidra Wajiha 2bnum Twilght isk Sanam Mahrukh Mystery gul n remind me..Im in a state of oblivion!
<DAREDEVIL> <Gr8esT|NooriOlogIsT> ~15Teen Till I die~ I wanna Heal..I wanna Feel! what i thought was never real I wanna let go of the pain Ive felt so long I wanna heal, I wanna feel like Im close to something real I wanna find something Ive wanted all along Somewhere I belong
my favs... guyz.. Nover minhas FAZz yas3r guitarman
GURLz Fareeha sana baji nido sidra Wajiha 2bnum Twilght isk Sanam Mahrukh Mystery gul xombie maira [b]aur sub ki sub sarey duniya key forums ki larkiyaaan rooK sako0 tui roKLOO
eM a taULiiAa La0 tyPe guY ...!! koi taQleeF laRkii ?