Online CasinosCasino Not On GamstopCasino Not On GamstopNon Gamstop Casinos UKBetting Sites Not On Gamstop
nooriworld.net // official forum
nooriworld.net // official forum
Home |Lucky Block Bitcoin Casino | Profile | Register | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 Nooriworld Members' Discussion Forum
 Groupie Chitchat
 YOUR FAV MEMBER !!
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 43

guitarman
Advanced Member



Saudi Arabia
1103 Posts

Posted - 18 May 2004 :  5:30:10 PM  Show Profile  Click to see guitarman's MSN Messenger address  
thnx mystery gurl.samo(jao maaf kiya lolz),sidra (hehe well i wud if u hadnt written the part in the brackets lolz)

THIS THORN IN MY SIDE IS FROM THE TREE I PLANTED....IT TEARS ME AND I BLEED!!!!

CAUGHT UNDER THE WHEELS ROLL.!!

Noori rox
Advanced Member



Saudi Arabia
1035 Posts

Posted - 18 May 2004 :  5:52:04 PM  Show Profile  Click to see Noori rox's MSN Messenger address  
my fav members are:-
dezyre
guitarman
rehan jawan
samo
fareeha
fangs
rehmil
STRANDED
Ksa kuri
komal_noori
ISK
ABRASIVE(joking)
yas3r
shoki
.
.
.
.
. aur bhi bohut hain :D

Meri yeh aarzoo, ab kabhi mein na rukoon
tum bhi kuch soch lo,
dil ko na roko!!!!!!

yas3r
Advanced Member



Pakistan
2346 Posts

Posted - 18 May 2004 :  6:45:31 PM  Show Profile  Visit yas3r's Homepage  Click to see yas3r's MSN Messenger address  
quote:
Fangs Posted - 18 May 2004 : 4:54:47 PM
--------------------------------------------------------------------------------
thanx Nover..........U rock Dude

Aur YAs3r........saley dodo....Mairee list churaeee..Aur maira naaam naheeen likhaa!!

abbey nahe yaaR tera hi naaM nayee liKhaaw aWWw ma d0d0 em reaLLy very s0rry yara bhooL gaya ho0ngaa insaaN tu ghaLTy ka PUTla hai na :) ok chaL00 ma best favopuriTe is faNg aB khusH hai jigeR ?
weeLL noori roX thaNx ky0nkey ageR mera naaM nahe liKHaa hoTa na Tu mein keHta kaik00 naye liKHaa...aur sad h0jata thazt y lolzz well feNksyewww d0d0

eM a taULiiAa La0 tyPe guY ...!! koi taQleeF laRkii ?




www.rock4teens.tk www.karachikeychettey.tk

twilight
Advanced Member



Pakistan
2920 Posts

Posted - 18 May 2004 :  7:03:53 PM  Show Profile  
yarrr main nahin hai>
quote:
Originally posted by SaMo

quote:
Originally posted by guitarman

thnx every1,..ur all jigz...SAMO TUM 10 TIMES LIST BANANA MERA NAAM NA LIKHNA :@




oye hoye itnaaaaaa gusaaaaa mai to dar gai
well yaar app bhi ho humari palai shiii list mai

guitarman
gUrL
skmhj
maira
dezyre
rehan_jawan
FaZz
nover
isk
yaser
kool lookz
rehmil
sweety
rOomA
nooriroxxxx
sanam
chicmunk
Xen
chipmunk


bwt thnx sidra yaar


i know i know tum sab ki fav list mai hoN........lolz

aur bhi hain meri list mai yaar i luv u alll !!



UL| nE\/eR GeT 2 ||-||e//-\\/e/\/ |f Ur S(aReD oF gETti/\/g ||-||iG||-||...

Noori rox
Advanced Member



Saudi Arabia
1035 Posts

Posted - 18 May 2004 :  7:05:12 PM  Show Profile  Click to see Noori rox's MSN Messenger address  
hey yas3r tum ne mera naam nahi likha !!!!!!!!!!!!!!!! :(

Meri yeh aarzoo, ab kabhi mein na rukoon
tum bhi kuch soch lo,
dil ko na roko!!!!!!

sanam_and1
Advanced Member



Pakistan
1607 Posts

Posted - 18 May 2004 :  7:26:39 PM  Show Profile  Send sanam_and1 an AOL message  Send sanam_and1 an ICQ Message  Click to see sanam_and1's MSN Messenger address  
Thanxx Samo, Nover , 2bnum ,Sidra Mystery girll!!
Thank u all veryyy MUchh

u CaN fAll FrOM tHE wIndoW , U caN FaLL froM
THE tr33 BUt THe BESt waY 2 fALL iS iN LOvE WiD Me......

yas3r
Advanced Member



Pakistan
2346 Posts

Posted - 18 May 2004 :  7:43:03 PM  Show Profile  Visit yas3r's Homepage  Click to see yas3r's MSN Messenger address  
quote:
Noori rox Posted - 18 May 2004 : 7:05:12 PM
--------------------------------------------------------------------------------
hey yas3r tum ne mera naam nahi likha !!!!!!!!!!!!!!!! :(


aBbey s0rry shweeTU ...uhMMMm duN be saDDyy pagaLl ahaN well s0rry...

no0ri rox is als0 in ma lisT hehehhe

eM a taULiiAa La0 tyPe guY ...!! koi taQleeF laRkii ?




www.rock4teens.tk www.karachikeychettey.tk

fareeha
Advanced Member



Saudi Arabia
1676 Posts

Posted - 18 May 2004 :  9:37:15 PM  Show Profile  Click to see fareeha's MSN Messenger address  Send fareeha a Yahoo! Message  
THANK U VEWY VEWY VEWY MUCH
yas3r

nover

2bnum

SID

Noori Rox


I love ya alll

CROWN PRINCESS again

ur welcome isky visky UR majesty

Edited by - fareeha on 18 May 2004 9:37:42 PM

sara
Junior Member



Pakistan
90 Posts

Posted - 18 May 2004 :  9:47:11 PM  Show Profile  
My fave memberzzzz r:-
1)SaMo
2)Dezyre
3)Rehan Jawan
4)Kuchhi

abhi mein baaqi members ko sahi se jaanti bhi nahi ho so isliye abhi kuch keh nahi sakti likin ek baat hai yahan par saray members bhut hee SWEET hain.....

MaZa Aa RaA HaI!!!!

isk
Advanced Member



Pakistan
2675 Posts

Posted - 18 May 2004 :  11:24:59 PM  Show Profile  
thanx sidra samo and noori rox 4 putting my name in ur lists
and mystery gal thanx 2 u 2 for not putting my name

I'M FORUM QUEEN NOW...

Noori rox
Advanced Member



Saudi Arabia
1035 Posts

Posted - 19 May 2004 :  03:03:20 AM  Show Profile  Click to see Noori rox's MSN Messenger address  
quote:
Originally posted by yas3r

quote:
Noori rox Posted - 18 May 2004 : 7:05:12 PM
--------------------------------------------------------------------------------
hey yas3r tum ne mera naam nahi likha !!!!!!!!!!!!!!!! :(


aBbey s0rry shweeTU ...uhMMMm duN be saDDyy pagaLl ahaN well s0rry...

no0ri rox is als0 in ma lisT hehehhe



thank u so much yas3r bhai!!!!!!! u r so sweeeeeeeeeeeeeeeet, nice , cute,..............

Meri yeh aarzoo, ab kabhi mein na rukoon
tum bhi kuch soch lo,
dil ko na roko!!!!!!

cUTe_xombie
Advanced Member



Pakistan
2225 Posts

Posted - 19 May 2004 :  04:52:45 AM  Show Profile  
yaser bhaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii???ahhahaha!!
beta tu gaya!!
well yaar ab kitni baar eik bande se poochogay k ur fav member!
i mean bachay ki jaaaan loge kiaa??heheheh!
waise yaar sab hi fav ho..
but jo smoking kerte hain..jo bhi!!
n galiaan dete hain...jo bhi!!
n buri batain kertye hain!!
mentality kharaab hoti hai jiski!!
i hate those ppl..agar humare forum main koi aisa hai..
toh sunlo
I HATE U..ehehheeh1!
shaba khair!

X�m���...!
(zaRa BaCh K Haan)
*You held my hand and walked me home, I know
Why you gave me the kiss, it was something like this, it made me go oh oh
You wiped my tears, got rid of all my fears, why did you have to go
Guess it wasn't enough to take up some of my love,guys are so hard to trust*

yas3r
Advanced Member



Pakistan
2346 Posts

Posted - 19 May 2004 :  07:21:50 AM  Show Profile  Visit yas3r's Homepage  Click to see yas3r's MSN Messenger address  
quote:
cUTe_xombie Posted - 19 May 2004 : 04:52:45 AM
--------------------------------------------------------------------------------
yaser bhaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii???ahhahaha!!
beta tu gaya!!
well yaar ab kitni baar eik bande se poochogay k ur fav member!
i mean bachay ki jaaaan loge kiaa??heheheh!
waise yaar sab hi fav ho..
but jo smoking kerte hain..jo bhi!!
n galiaan dete hain...jo bhi!!
n buri batain kertye hain!!
mentality kharaab hoti hai jiski!!
i hate those ppl..agar humare forum main koi aisa hai..
toh sunlo
I HATE U..ehehheeh1!
shaba khair!
tu kyaa h0a bhaai kaha tu,,,,bhaai kehdiya s0 mein sis kehdetaa ho0n usk0 ismen kya h0aa....weLL ....u kn0w wuT x0mBie tumhara ho0 na ho0 koi favoiuriTe aaj patachaL gaya mein nahe hon caZ u kn0w em a chaiN smooKer

eM a taULiiAa La0 tyPe guY ...!! koi taQleeF laRkii ?




www.rock4teens.tk www.karachikeychettey.tk

Minhas
Advanced Member



Pakistan
4961 Posts

Posted - 19 May 2004 :  2:35:28 PM  Show Profile  Visit Minhas's Homepage  Click to see Minhas's MSN Messenger address  Send Minhas a Yahoo! Message  
thanks Mystery_girl, nover n 2bnum
u all rule !

www.PakistanArmy.net

Fangs
Advanced Member



Saudi Arabia
1613 Posts

Posted - 19 May 2004 :  2:58:12 PM  Show Profile  Visit Fangs's Homepage  Click to see Fangs's MSN Messenger address  Send Fangs a Yahoo! Message  
yas3r ........Thanx DODO.........ur ma fav tooo!!


<DAREDEVIL>
<Gr8esT|NooriOlogIsT>
~15Teen Till I die~
I wanna Heal..I wanna Feel!
what i thought was never real
I wanna let go of the pain I�ve felt so long
I wanna heal, I wanna feel like I�m close to something real
I wanna find something I�ve wanted all along
Somewhere I belong


all rights reserved


The Fair n squarely Elected FORUM KING

skmhj
Advanced Member

Pakistan
3723 Posts

Posted - 19 May 2004 :  3:19:18 PM  Show Profile  Click to see skmhj's MSN Messenger address  Send skmhj a Yahoo! Message  
wah samo madam tusi te bare famous hogae

suno ke mein hoon jawan

Mystery_girl
Advanced Member



Pakistan
1378 Posts

Posted - 19 May 2004 :  3:27:19 PM  Show Profile  Click to see Mystery_girl's MSN Messenger address  
quote:
Originally posted by isk

thanx sidra samo and noori rox 4 putting my name in ur lists
and mystery gal thanx 2 u 2 for not putting my name


oh i m really shorry mujhe pata tha i was gonnna miss someone n u r also in my list sab sun loo sowwy once again and fareeha i added u in my list then where is my thankx....!!!

::.. Life is a beautiful melody ; Only the lyrics are messed up ..::

isk
Advanced Member



Pakistan
2675 Posts

Posted - 19 May 2004 :  4:22:55 PM  Show Profile  
hehehehe
no probz mystery girl!!!!!!

I'M FORUM QUEEN NOW...

Noori rox
Advanced Member



Saudi Arabia
1035 Posts

Posted - 19 May 2004 :  4:49:54 PM  Show Profile  Click to see Noori rox's MSN Messenger address  
quote:
Originally posted by yas3r

quote:
cUTe_xombie Posted - 19 May 2004 : 04:52:45 AM
--------------------------------------------------------------------------------
yaser bhaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii???ahhahaha!!
beta tu gaya!!
well yaar ab kitni baar eik bande se poochogay k ur fav member!
i mean bachay ki jaaaan loge kiaa??heheheh!
waise yaar sab hi fav ho..
but jo smoking kerte hain..jo bhi!!
n galiaan dete hain...jo bhi!!
n buri batain kertye hain!!
mentality kharaab hoti hai jiski!!
i hate those ppl..agar humare forum main koi aisa hai..
toh sunlo
I HATE U..ehehheeh1!
shaba khair!
tu kyaa h0a bhaai kaha tu,,,,bhaai kehdiya s0 mein sis kehdetaa ho0n usk0 ismen kya h0aa....weLL ....u kn0w wuT x0mBie tumhara ho0 na ho0 koi favoiuriTe aaj patachaL gaya mein nahe hon caZ u kn0w em a chaiN smooKer




hey yas3r ....r u a chain smoker???????? nahiinnn...mera bhai ciggerette peeta hai... SO WHAT??? mujhe bhi la ke do na

Meri yeh aarzoo, ab kabhi mein na rukoon
tum bhi kuch soch lo,
dil ko na roko!!!!!!

fareeha
Advanced Member



Saudi Arabia
1676 Posts

Posted - 19 May 2004 :  8:31:43 PM  Show Profile  Click to see fareeha's MSN Messenger address  Send fareeha a Yahoo! Message  
sowwwwwwwy mystery girl
maine apki list nahin dekhi thi
THANk u vewy vewy much.

aur mujhe block kya hai kya??
maire se naraz hooo

CROWN PRINCESS again

ur welcome isky visky UR majesty

SaMo
Average Member



Pakistan
447 Posts

Posted - 19 May 2004 :  10:17:37 PM  Show Profile  Click to see SaMo's MSN Messenger address  
quote:
Originally posted by skmhj

wah samo madam tusi te bare famous hogae



bas jigar app ki dua hai!

ek dum jhakas!!!

Teray dar per sanam chalay ayay
tu na aya hum chalay ayay
is se phelay ke hum pe hasti raat
ban ke nagin jo hum ko dasti raat
le ke apna bharam chalay ayay
bin teray koi aass bhi nahi rahi
itna tarpay ke pyaas bhi na rahi
larkharayay qadam chalay ayay ;)

SaMo
Average Member



Pakistan
447 Posts

Posted - 19 May 2004 :  10:34:59 PM  Show Profile  Click to see SaMo's MSN Messenger address  
quote:
Originally posted by yas3r

quote:
cUTe_xombie Posted - 19 May 2004 : 04:52:45 AM
--------------------------------------------------------------------------------
yaser bhaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii???ahhahaha!!
beta tu gaya!!
well yaar ab kitni baar eik bande se poochogay k ur fav member!
i mean bachay ki jaaaan loge kiaa??heheheh!
waise yaar sab hi fav ho..
but jo smoking kerte hain..jo bhi!!
n galiaan dete hain...jo bhi!!
n buri batain kertye hain!!
mentality kharaab hoti hai jiski!!
i hate those ppl..agar humare forum main koi aisa hai..
toh sunlo
I HATE U..ehehheeh1!
shaba khair!
tu kyaa h0a bhaai kaha tu,,,,bhaai kehdiya s0 mein sis kehdetaa ho0n usk0 ismen kya h0aa....weLL ....u kn0w wuT x0mBie tumhara ho0 na ho0 koi favoiuriTe aaj patachaL gaya mein nahe hon caZ u kn0w em a chaiN smooKer



HAN HAN yaser to sab ka bhaiiiii hai aur hum sab ous ki behnay

ek dum jhakas!!!

Teray dar per sanam chalay ayay
tu na aya hum chalay ayay
is se phelay ke hum pe hasti raat
ban ke nagin jo hum ko dasti raat
le ke apna bharam chalay ayay
bin teray koi aass bhi nahi rahi
itna tarpay ke pyaas bhi na rahi
larkharayay qadam chalay ayay ;)

Noori rox
Advanced Member



Saudi Arabia
1035 Posts

Posted - 20 May 2004 :  12:43:18 AM  Show Profile  Click to see Noori rox's MSN Messenger address  
lolz@ samo

Meri yeh aarzoo, ab kabhi mein na rukoon
tum bhi kuch soch lo,
dil ko na roko!!!!!!

yas3r
Advanced Member



Pakistan
2346 Posts

Posted - 20 May 2004 :  09:13:53 AM  Show Profile  Visit yas3r's Homepage  Click to see yas3r's MSN Messenger address  
quote:
SaMo Posted - 19 May 2004 : 10:34:59 PM
--------------------------------------------------------------------------------

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by yas3r


quote:
--------------------------------------------------------------------------------
cUTe_xombie Posted - 19 May 2004 : 04:52:45 AM
--------------------------------------------------------------------------------
yaser bhaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii???ahhahaha!!
beta tu gaya!!
well yaar ab kitni baar eik bande se poochogay k ur fav member!
i mean bachay ki jaaaan loge kiaa??heheheh!
waise yaar sab hi fav ho..
but jo smoking kerte hain..jo bhi!!
n galiaan dete hain...jo bhi!!
n buri batain kertye hain!!
mentality kharaab hoti hai jiski!!
i hate those ppl..agar humare forum main koi aisa hai..
toh sunlo
I HATE U..ehehheeh1!
shaba khair!
--------------------------------------------------------------------------------

tu kyaa h0a bhaai kaha tu,,,,bhaai kehdiya s0 mein sis kehdetaa ho0n usk0 ismen kya h0aa....weLL ....u kn0w wuT x0mBie tumhara ho0 na ho0 koi favoiuriTe aaj patachaL gaya mein nahe hon caZ u kn0w em a chaiN smooKer

--------------------------------------------------------------------------------



HAN HAN yaser to sab ka bhaiiiii hai aur hum sab ous ki behnay



kaheen aisa koi scene hooo hii na jayeeeee shadI mein ayee ho0 kya j0 mein suB ka bhaai banja00n....merey 1 sis kaaFi hai bhii



lolzzz @ U d0d0

eM a taULiiAa La0 tyPe guY ...!! koi taQleeF laRkii ?




www.rock4teens.tk www.karachikeychettey.tk

Sidra84
Average Member



Pakistan
388 Posts

Posted - 20 May 2004 :  10:12:29 AM  Show Profile  
FaZz...page 25 per meri list parh lo plzzzzzzzz!!!!

H�m t�Mh�Ri M�hF!L �� ch�l� j����g�...
���d r�kH�� H�m t�M ko r�h r�h k� ���d ���g�...

Edited by - Sidra84 on 20 May 2004 10:13:15 AM
Page: of 43 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
nooriworld.net // official forum © 2002-03 nooriarts. All rights reserved.
Snitz Forums 2000

Similar interests