| Author |
Topic  |
|
guitarman
Advanced Member
    

Saudi Arabia
1103 Posts |
Posted - 18 May 2004 : 5:30:10 PM
|
| thnx mystery gurl.samo(jao maaf kiya lolz),sidra (hehe well i wud if u hadnt written the part in the brackets lolz) |
THIS THORN IN MY SIDE IS FROM THE TREE I PLANTED....IT TEARS ME AND I BLEED!!!!
CAUGHT UNDER THE WHEELS ROLL.!! |
|
|
|
Noori rox
Advanced Member
    

Saudi Arabia
1035 Posts |
Posted - 18 May 2004 : 5:52:04 PM
|
my fav members are:- dezyre guitarman rehan jawan samo fareeha fangs rehmil STRANDED Ksa kuri komal_noori ISK ABRASIVE(joking) yas3r shoki . . . . . aur bhi bohut hain :D
|
Meri yeh aarzoo, ab kabhi mein na rukoon tum bhi kuch soch lo, dil ko na roko!!!!!! |
|
|
|
yas3r
Advanced Member
    

Pakistan
2346 Posts |
Posted - 18 May 2004 : 6:45:31 PM
|
quote: Fangs Posted - 18 May 2004 : 4:54:47 PM -------------------------------------------------------------------------------- thanx Nover..........U rock Dude
Aur YAs3r........saley dodo....Mairee list churaeee..Aur maira naaam naheeen likhaa!!
abbey nahe yaaR tera hi naaM nayee liKhaaw aWWw ma d0d0 em reaLLy very s0rry yara bhooL gaya ho0ngaa insaaN tu ghaLTy ka PUTla hai na :) ok chaL00 ma best favopuriTe is faNg aB khusH hai jigeR ?
weeLL noori roX thaNx ky0nkey ageR mera naaM nahe liKHaa hoTa na Tu mein keHta kaik00 naye liKHaa...aur sad h0jata thazt y lolzz well feNksyewww d0d0 |
eM a taULiiAa La0 tyPe guY ...!! koi taQleeF laRkii ? 
www.rock4teens.tk www.karachikeychettey.tk |
|
|
|
twilight
Advanced Member
    

Pakistan
2920 Posts |
Posted - 18 May 2004 : 7:03:53 PM
|
yarrr main nahin hai> quote: Originally posted by SaMo
quote: Originally posted by guitarman
thnx every1,..ur all jigz...SAMO TUM 10 TIMES LIST BANANA MERA NAAM NA LIKHNA :@
oye hoye itnaaaaaa gusaaaaa mai to dar gai well yaar app bhi ho humari palai shiii list mai
guitarman gUrL skmhj maira dezyre rehan_jawan FaZz nover isk yaser kool lookz rehmil sweety rOomA nooriroxxxx sanam chicmunk Xen chipmunk
bwt thnx sidra yaar 
i know i know tum sab ki fav list mai hoN........lolz
aur bhi hain meri list mai yaar i luv u alll !!
|
UL| nE\/eR GeT 2 ||-||e//-\\/e/\/ |f Ur S(aReD oF gETti/\/g ||-||iG||-||... |
|
|
|
Noori rox
Advanced Member
    

Saudi Arabia
1035 Posts |
Posted - 18 May 2004 : 7:05:12 PM
|
| hey yas3r tum ne mera naam nahi likha !!!!!!!!!!!!!!!! :( |
Meri yeh aarzoo, ab kabhi mein na rukoon tum bhi kuch soch lo, dil ko na roko!!!!!! |
|
|
|
sanam_and1
Advanced Member
    
Pakistan
1607 Posts |
Posted - 18 May 2004 : 7:26:39 PM
|
Thanxx Samo, Nover , 2bnum ,Sidra Mystery girll!! Thank u all veryyy MUchh  |
u CaN fAll FrOM tHE wIndoW , U caN FaLL froM THE tr33 BUt THe BESt waY 2 fALL iS iN LOvE WiD Me...... |
|
|
|
yas3r
Advanced Member
    

Pakistan
2346 Posts |
Posted - 18 May 2004 : 7:43:03 PM
|
quote: Noori rox Posted - 18 May 2004 : 7:05:12 PM -------------------------------------------------------------------------------- hey yas3r tum ne mera naam nahi likha !!!!!!!!!!!!!!!! :(
aBbey s0rry shweeTU ...uhMMMm duN be saDDyy pagaLl ahaN well s0rry...
no0ri rox is als0 in ma lisT hehehhe  |
eM a taULiiAa La0 tyPe guY ...!! koi taQleeF laRkii ? 
www.rock4teens.tk www.karachikeychettey.tk |
|
|
|
fareeha
Advanced Member
    
Saudi Arabia
1676 Posts |
Posted - 18 May 2004 : 9:37:15 PM
|
THANK U VEWY VEWY VEWY MUCH yas3r
nover
2bnum
SID
Noori Rox
 I love ya alll |
CROWN PRINCESS again
ur welcome isky visky UR majesty |
Edited by - fareeha on 18 May 2004 9:37:42 PM |
|
|
|
sara
Junior Member
 

Pakistan
90 Posts |
Posted - 18 May 2004 : 9:47:11 PM
|
My fave memberzzzz r:- 1)SaMo 2)Dezyre 3)Rehan Jawan 4)Kuchhi
abhi mein baaqi members ko sahi se jaanti bhi nahi ho so isliye abhi kuch keh nahi sakti likin ek baat hai yahan par saray members bhut hee SWEET hain..... |
MaZa Aa RaA HaI!!!! |
|
|
|
isk
Advanced Member
    
Pakistan
2675 Posts |
Posted - 18 May 2004 : 11:24:59 PM
|
thanx sidra samo and noori rox 4 putting my name in ur lists and mystery gal thanx 2 u 2 for not putting my name  |
I'M FORUM QUEEN NOW...
|
|
|
|
Noori rox
Advanced Member
    

Saudi Arabia
1035 Posts |
Posted - 19 May 2004 : 03:03:20 AM
|
quote: Originally posted by yas3r
quote: Noori rox Posted - 18 May 2004 : 7:05:12 PM -------------------------------------------------------------------------------- hey yas3r tum ne mera naam nahi likha !!!!!!!!!!!!!!!! :(
aBbey s0rry shweeTU ...uhMMMm duN be saDDyy pagaLl ahaN well s0rry...
no0ri rox is als0 in ma lisT hehehhe 
thank u so much yas3r bhai!!!!!!! u r so sweeeeeeeeeeeeeeeet, nice , cute,.............. |
Meri yeh aarzoo, ab kabhi mein na rukoon tum bhi kuch soch lo, dil ko na roko!!!!!! |
|
|
|
cUTe_xombie
Advanced Member
    

Pakistan
2225 Posts |
Posted - 19 May 2004 : 04:52:45 AM
|
yaser bhaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii???ahhahaha!! beta tu gaya!! well yaar ab kitni baar eik bande se poochogay k ur fav member! i mean bachay ki jaaaan loge kiaa?? heheheh! waise yaar sab hi fav ho.. but jo smoking kerte hain..jo bhi!! n galiaan dete hain...jo bhi!! n buri batain kertye hain!! mentality kharaab hoti hai jiski!! i hate those ppl..agar humare forum main koi aisa hai.. toh sunlo I HATE U..ehehheeh 1! shaba khair! |
X�m���...! (zaRa BaCh K Haan ) *You held my hand and walked me home, I know Why you gave me the kiss, it was something like this, it made me go oh oh You wiped my tears, got rid of all my fears, why did you have to go Guess it wasn't enough to take up some of my love,guys are so hard to trust* |
|
|
|
yas3r
Advanced Member
    

Pakistan
2346 Posts |
Posted - 19 May 2004 : 07:21:50 AM
|
quote: cUTe_xombie Posted - 19 May 2004 : 04:52:45 AM -------------------------------------------------------------------------------- yaser bhaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii???ahhahaha!! beta tu gaya!! well yaar ab kitni baar eik bande se poochogay k ur fav member! i mean bachay ki jaaaan loge kiaa??heheheh! waise yaar sab hi fav ho.. but jo smoking kerte hain..jo bhi!! n galiaan dete hain...jo bhi!! n buri batain kertye hain!! mentality kharaab hoti hai jiski!! i hate those ppl..agar humare forum main koi aisa hai.. toh sunlo I HATE U..ehehheeh1! shaba khair!
tu kyaa h0a bhaai kaha tu,,,,bhaai kehdiya s0 mein sis kehdetaa ho0n usk0 ismen kya h0aa....weLL ....u kn0w wuT x0mBie tumhara ho0 na ho0 koi favoiuriTe aaj patachaL gaya mein nahe hon caZ u kn0w em a chaiN smooKer |
eM a taULiiAa La0 tyPe guY ...!! koi taQleeF laRkii ? 
www.rock4teens.tk www.karachikeychettey.tk |
|
|
|
Minhas
Advanced Member
    

Pakistan
4961 Posts |
Posted - 19 May 2004 : 2:35:28 PM
|
thanks Mystery_girl, nover n 2bnum  u all rule ! |
www.PakistanArmy.net |
|
|
|
Fangs
Advanced Member
    

Saudi Arabia
1613 Posts |
Posted - 19 May 2004 : 2:58:12 PM
|
yas3r ........Thanx DODO.........ur ma fav tooo!!
|
<DAREDEVIL> <Gr8esT|NooriOlogIsT> ~15Teen Till I die~  I wanna Heal..I wanna Feel!  what i thought was never real  I wanna let go of the pain I�ve felt so long
 I wanna heal, I wanna feel like I�m close to something real
 I wanna find something I�ve wanted all along Somewhere I belong
all rights reserved
The Fair n squarely Elected FORUM KING |
|
|
|
skmhj
Advanced Member
    
Pakistan
3723 Posts |
Posted - 19 May 2004 : 3:19:18 PM
|
| wah samo madam tusi te bare famous hogae |
suno ke mein hoon jawan |
|
|
|
Mystery_girl
Advanced Member
    
Pakistan
1378 Posts |
Posted - 19 May 2004 : 3:27:19 PM
|
quote: Originally posted by isk
thanx sidra samo and noori rox 4 putting my name in ur lists and mystery gal thanx 2 u 2 for not putting my name 
oh i m really shorry mujhe pata tha i was gonnna miss someone n u r also in my list sab sun loo sowwy once again and fareeha i added u in my list then where is my thankx....!!! |
::.. Life is a beautiful melody ; Only the lyrics are messed up ..::
|
|
|
|
isk
Advanced Member
    
Pakistan
2675 Posts |
Posted - 19 May 2004 : 4:22:55 PM
|
hehehehe no probz mystery girl!!!!!! |
I'M FORUM QUEEN NOW...
|
|
|
|
Noori rox
Advanced Member
    

Saudi Arabia
1035 Posts |
Posted - 19 May 2004 : 4:49:54 PM
|
quote: Originally posted by yas3r
quote: cUTe_xombie Posted - 19 May 2004 : 04:52:45 AM -------------------------------------------------------------------------------- yaser bhaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii???ahhahaha!! beta tu gaya!! well yaar ab kitni baar eik bande se poochogay k ur fav member! i mean bachay ki jaaaan loge kiaa??heheheh! waise yaar sab hi fav ho.. but jo smoking kerte hain..jo bhi!! n galiaan dete hain...jo bhi!! n buri batain kertye hain!! mentality kharaab hoti hai jiski!! i hate those ppl..agar humare forum main koi aisa hai.. toh sunlo I HATE U..ehehheeh1! shaba khair!
tu kyaa h0a bhaai kaha tu,,,,bhaai kehdiya s0 mein sis kehdetaa ho0n usk0 ismen kya h0aa....weLL ....u kn0w wuT x0mBie tumhara ho0 na ho0 koi favoiuriTe aaj patachaL gaya mein nahe hon caZ u kn0w em a chaiN smooKer
hey yas3r ....r u a chain smoker???????? nahiinnn...mera bhai ciggerette peeta hai... SO WHAT??? mujhe bhi la ke do na  |
Meri yeh aarzoo, ab kabhi mein na rukoon tum bhi kuch soch lo, dil ko na roko!!!!!! |
|
|
|
fareeha
Advanced Member
    
Saudi Arabia
1676 Posts |
Posted - 19 May 2004 : 8:31:43 PM
|
sowwwwwwwy mystery girl maine apki list nahin dekhi thi THANk u vewy vewy much.
 aur mujhe block kya hai kya?? maire se naraz hooo |
CROWN PRINCESS again
ur welcome isky visky UR majesty |
|
|
|
SaMo
Average Member
  

Pakistan
447 Posts |
Posted - 19 May 2004 : 10:17:37 PM
|
quote: Originally posted by skmhj
wah samo madam tusi te bare famous hogae
bas jigar app ki dua hai! |
ek dum jhakas!!!
Teray dar per sanam chalay ayay tu na aya hum chalay ayay is se phelay ke hum pe hasti raat ban ke nagin jo hum ko dasti raat le ke apna bharam chalay ayay bin teray koi aass bhi nahi rahi itna tarpay ke pyaas bhi na rahi larkharayay qadam chalay ayay ;) |
|
|
|
SaMo
Average Member
  

Pakistan
447 Posts |
Posted - 19 May 2004 : 10:34:59 PM
|
quote: Originally posted by yas3r
quote: cUTe_xombie Posted - 19 May 2004 : 04:52:45 AM -------------------------------------------------------------------------------- yaser bhaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii???ahhahaha!! beta tu gaya!! well yaar ab kitni baar eik bande se poochogay k ur fav member! i mean bachay ki jaaaan loge kiaa??heheheh! waise yaar sab hi fav ho.. but jo smoking kerte hain..jo bhi!! n galiaan dete hain...jo bhi!! n buri batain kertye hain!! mentality kharaab hoti hai jiski!! i hate those ppl..agar humare forum main koi aisa hai.. toh sunlo I HATE U..ehehheeh1! shaba khair!
tu kyaa h0a bhaai kaha tu,,,,bhaai kehdiya s0 mein sis kehdetaa ho0n usk0 ismen kya h0aa....weLL ....u kn0w wuT x0mBie tumhara ho0 na ho0 koi favoiuriTe aaj patachaL gaya mein nahe hon caZ u kn0w em a chaiN smooKer
HAN HAN yaser to sab ka bhaiiiii hai aur hum sab ous ki behnay
|
ek dum jhakas!!!
Teray dar per sanam chalay ayay tu na aya hum chalay ayay is se phelay ke hum pe hasti raat ban ke nagin jo hum ko dasti raat le ke apna bharam chalay ayay bin teray koi aass bhi nahi rahi itna tarpay ke pyaas bhi na rahi larkharayay qadam chalay ayay ;) |
|
|
|
Noori rox
Advanced Member
    

Saudi Arabia
1035 Posts |
Posted - 20 May 2004 : 12:43:18 AM
|
| lolz@ samo |
Meri yeh aarzoo, ab kabhi mein na rukoon tum bhi kuch soch lo, dil ko na roko!!!!!! |
|
|
|
yas3r
Advanced Member
    

Pakistan
2346 Posts |
Posted - 20 May 2004 : 09:13:53 AM
|
quote: SaMo Posted - 19 May 2004 : 10:34:59 PM -------------------------------------------------------------------------------- quote: -------------------------------------------------------------------------------- Originally posted by yas3r
quote: -------------------------------------------------------------------------------- cUTe_xombie Posted - 19 May 2004 : 04:52:45 AM -------------------------------------------------------------------------------- yaser bhaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii???ahhahaha!! beta tu gaya!! well yaar ab kitni baar eik bande se poochogay k ur fav member! i mean bachay ki jaaaan loge kiaa??heheheh! waise yaar sab hi fav ho.. but jo smoking kerte hain..jo bhi!! n galiaan dete hain...jo bhi!! n buri batain kertye hain!! mentality kharaab hoti hai jiski!! i hate those ppl..agar humare forum main koi aisa hai.. toh sunlo I HATE U..ehehheeh1! shaba khair! --------------------------------------------------------------------------------
tu kyaa h0a bhaai kaha tu,,,,bhaai kehdiya s0 mein sis kehdetaa ho0n usk0 ismen kya h0aa....weLL ....u kn0w wuT x0mBie tumhara ho0 na ho0 koi favoiuriTe aaj patachaL gaya mein nahe hon caZ u kn0w em a chaiN smooKer
--------------------------------------------------------------------------------
HAN HAN yaser to sab ka bhaiiiii hai aur hum sab ous ki behnay
kaheen aisa koi scene hooo hii na jayeeeee shadI mein ayee ho0 kya j0 mein suB ka bhaai banja00n....merey 1 sis kaaFi hai bhii
lolzzz @ U d0d0  |
eM a taULiiAa La0 tyPe guY ...!! koi taQleeF laRkii ? 
www.rock4teens.tk www.karachikeychettey.tk |
|
|
|
Sidra84
Average Member
  

Pakistan
388 Posts |
Posted - 20 May 2004 : 10:12:29 AM
|
FaZz...page 25 per meri list parh lo plzzzzzzzz!!!!      |
H�m t�Mh�Ri M�hF!L �� ch�l� j����g�... ���d r�kH�� H�m t�M ko r�h r�h k� ���d ���g�... |
Edited by - Sidra84 on 20 May 2004 10:13:15 AM |
|
|
Topic  |
|