oh...thanks guitarman!!! dekha!!!!!! meri posts tum se ziada ho gayeen !!! lolzz mein ne tum se kaha tha na ke tum ruk jao thodi der!!!!! hahahahaha i am tooooo much excited!!!
acha suno 2 or 3 kaun hain??????
Meri yeh aarzoo, ab kabhi mein na rukoon tum bhi kuch soch lo, dil ko na roko!!!!!!
hahahahhahaa...lolz@ guitarman waisay ALLAH ke karam se EXAMS khatam honay ka faaida bohut hua hai!!!! (mashaAllah) yaar.....NANI AMMI???? :S kaun??????
Meri yeh aarzoo, ab kabhi mein na rukoon tum bhi kuch soch lo, dil ko na roko!!!!!!
oyee Pagalooon... thankooo thankooo boltay Rahoo.. LIst koi Naheen Banaaaee!!!!!
<DAREDEVIL> <Gr8esT|NooriOlogIsT> ~15Teen Till I die~ I wanna Heal..I wanna Feel! what i thought was never real I wanna let go of the pain Ive felt so long I wanna heal, I wanna feel like Im close to something real I wanna find something Ive wanted all along Somewhere I belong
skmhj(sana) fareeha noori rox(fouzia) minhas maira yas3r wajiha fazz tania aur bhi bauth se hain mere fav mems pehle main kisi ko nahi jaanti thi magar ab pata chal gaya hai
mujhe roko ke main hun azaad mujhe roko ke mere dil main hai aggg mujhe roko ab koi nahi saath mujhe rokohai kaali yea raat mujhe roko mere sar pe junoon mujhe roko meri ankhon main khoon mujhe roko mujhe aye na sukoon
quote:zubda Posted - 23 May 2004 : 7:08:55 PM -------------------------------------------------------------------------------- skmhj(sana) fareeha noori rox(fouzia) minhas maira yas3rwajiha fazz tania aur bhi bauth se hain mere fav mems pehle main kisi ko nahi jaanti thi magar ab pata chal gaya hai
hey hi zuBda feNksyeww f0r puttiN ma naMe iN ya list d0d0.....uhMMm ahista ****A tuMharey lisT laMbii hojayegeey u duN worry yahaN suB k0jaN ja0gey lolz.....ziyadah time bhi nahe lageygaaH
eM a taULiiAa La0 tyPe guY ...!! koi taQleeF laRkii ?
koi baat nahi sana baji app logo ko hi to jaanti hun is forum par aur bhi pata chal jaye ga ahista ahista waisay app log mere bauth achey frnds ban gaye ho
mujhe roko ke main hun azaad mujhe roko ke mere dil main hai aggg mujhe roko ab koi nahi saath mujhe rokohai kaali yea raat mujhe roko mere sar pe junoon mujhe roko meri ankhon main khoon mujhe roko mujhe aye na sukoon
boLeeeeeEEE tu SHAN patiii nahi kernay kah KYA aik dam LINE se bolNAY kah!
sonU farrI asH nidO ridO snOOphy farry sId iSk minO fazi aLi yasO omI zuhI
tention nahi lenay kah bus bolnay kah kya!
If loving me is wrong, you don't wanna be right!
[nOver's den mEmberz] soNu...sAmo...sNoophy...fArri...xoMbiE...tAAz...taNo...wAji...rIdo...niDo...riMz...xEn...2bA hiNa...oMi...zUhi...aLi...faaZ...mInhas...yAso