hey thanx dreamer...!! moi likes u too...... and thanx all.. aur omer bhai ki khush fehmiyaan tou check karo naa yaar.....lolzz....jkk...ur really good omer...:)
ahem..ahem...Not good Beta .........The BEST!!!!!
<DAREDEVIL> <Gr8esT|NooriOlogIsT> ~15Teen Till I die~ I wanna Heal..I wanna Feel! what i thought was never real I wanna let go of the pain Ive felt so long I wanna heal, I wanna feel like Im close to something real I wanna find something Ive wanted all along Somewhere I belong
Thaaanx Dude.........thanx a Bunch ...alot .......Mondo Thanxo!!! Thankus Humungus... lolz
waisay Consider urself one o my favs!
<DAREDEVIL> <Gr8esT|NooriOlogIsT> ~15Teen Till I die~ I wanna Heal..I wanna Feel! what i thought was never real I wanna let go of the pain Ive felt so long I wanna heal, I wanna feel like Im close to something real I wanna find something Ive wanted all along Somewhere I belong
quote:nfanatix Posted - 19 June 2004 : 6:29:39 PM -------------------------------------------------------------------------------- fangs isk marukh maira fareeha lamia mariyah nover ash(coz i like this nick a lot)
itno kohi jaanataa hu abhi tak edit karta jaaoonga
beta meRaa naam tu daaL hi do0 sharafaT sey....kya msajhey hum sub ki lisT mein rehna pasaNd kerteyhein ....between diz i thoT u a guL yaar bhaie pata chala u guY ....uhMM
eM a taULiiAa La0 tyPe guY ...!! koi taQleeF laRkii ?
oye hoye........yas3r dada.........Bach k raho mr.Abdullah
Aur yay MAHRukh Kahan HAI??????
aur FAZz bhee????
<DAREDEVIL> <Gr8esT|NooriOlogIsT> ~15Teen Till I die~ I wanna Heal..I wanna Feel! what i thought was never real I wanna let go of the pain Ive felt so long I wanna heal, I wanna feel like Im close to something real I wanna find something Ive wanted all along Somewhere I belong
/LAMIA!!...wow interesting and shwweeet name!!....... but much more sweet is this girl herslf!!.....!!!hehehehehe.. nahi yaar..really meaning is so kewl as well!!!!
quote:nfanatix Posted - 21 June 2004 : 5:23:37 PM -------------------------------------------------------------------------------- yaserr haha cmon dude i said meri idhar ksisi se baat cheet nahi jisko miloon ga uska naam add kardoon ga haapy fav member thanx lamia
ahaaN mein bhi mazaaK keraa tha yaRa i kn0w..jaiseyjaisey jano0gey list mein implemet kertey ja0gey .hai na...lol .
quote:FAZz Posted - 23 June 2004 : 02:00:33 AM -------------------------------------------------------------------------------- mmmm LAMIA!!! amm FAraZ.....aur jo log mujhe passand kertay hauin mujhe FAZz bulatay hain,....sirf FAZz!!!!!!;) hehehe btw...thnx rafiaa
oye faZZ between diz yeh laMia kaun hai merey k0 bhi bata....e-mail id bata kaun hai yeh bata na kaafi attractive auwwR impressiVe naaM hai yaR
eM a taULiiAa La0 tyPe guY ...!! koi taQleeF laRkii ?
quote:Originally posted by UlL HaTe ME CuZ u AiNt ME
thanxh nfanatix k ma fav membrz : twilight lamia g man fangs fazz nover nfanatix mahrukh fareeha zubda aur bashhh!!!:D
Hey THAAANNNNNNNNNXXXXXX SOOOOOOO much....... BUt ill Alwayz remember ur aTTempt 2 mammoo me ...lolzJK
<DAREDEVIL> <Gr8esT|NooriOlogIsT> ~15Teen Till I die~ I wanna Heal..I wanna Feel! what i thought was never real I wanna let go of the pain Ive felt so long I wanna heal, I wanna feel like Im close to something real I wanna find something Ive wanted all along Somewhere I belong
Teray dar per sanam chalay ayay tu na aya hum chalay ayay is se phelay ke hum pe hasti raat ban ke nagin jo hum ko dasti raat le ke apna bharam chalay ayay bin teray koi aass bhi nahi rahi itna tarpay ke pyaas bhi na rahi larkharayay qadam chalay ayay ;)